Bieszczadzka Kolejka Leśna Cisna-Majdan |
 |
TITLE |
+ |
- |
FILE NAME |
+ |
- |
DATE |
+ |
- |
POSITION |
+ |
- |
|
|

LYd2-011587 viewsNa szlaku Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
fot. Zdzisław Boruch
|
|

Drezyna1497 viewsOdremontowana drezyna Dm102 bieszczadzkiej kolejki z maską od Scanii, silnikiem wysokoprężnym od niemieckiej koparki (oryginalnie miała silnik Syreny) i skrzynię biegów Renault.
fot. Tomasz Boruch
|
|

Lyd2-011368 viewsWyjazd lokomotywy Lyd2-01 z szopy. Za moment poprowadzi ona pociąg turystyczny na trasie Majdan-Przysłup-Majdan.
fot. Tomasz Boruch
|
|

Lyd2-011378 viewsManewry na stacji Majdan.
fot. Tomasz Boruch
|
|

Lyd2-011366 viewsCzoło lokomotywy Lyd2 po przyprowadzeniu pociągu turystycznego z Majdanu do Przysłupa.
fot. Tomasz Boruch
|
|

Lyd2-011489 viewsKabina lokomotywy Lyd2-01.
fot. Tomasz Boruch
|
|

Lyd2-011351 viewsLokomotywa Lyd2-01 na szlaku BKL.
fot. Tomasz Boruch
|
|

WW21326 viewsWskaźnik WW2. Oznacza, że w odległości drogi hamowania pociągów znajduje się, wskaźnik WW1 i że należy dać sygnał Rp1 ,,Baczność".
fot. Tomasz Boruch
|
|

WW11302 viewsWskaźnik WW1. Oznacza, że pociąg lub przetaczany tabor należy zatrzymać. Dalsza jazda jest możliwa po sprawdzeniu przez drużynę pociągową lub innego pracownika kolejowego, że nie me przeszkód.
fot. Tomasz Boruch
|
|
|
|
|
|